5 مدل یخچال الکترواستیل محبوب
نوشته شده توسط : نازی

وجود یک یخچال و فریزر خوب در هر آشپزخانه‌ای ضروری است. مدل‌ها و برندهای متنوعی در بازار وجود دارند که هرکدام دارای قیمت‌های متفاوتی هستند. علاوه‌بر بودجه، فضای آشپزخانه و عادات خرید، یکی دیگر از نکات مهم در خرید یخچال و فریزر برند محصول است. این روزها بیشتر مردم به خرید کالای ایرانی رو آورده‌اند. اگر شما هم جزو این افراد هستید، یخچال الکترواستیل یکی از محصولاتی است که می‌توانید خریداری کنید.

برند الکترواستیل یکی از برندهای مطرح ایرانی است که سال‌ها در زمینه‌ی تولید یخچال و فریزر فعالیت کرده است. ما در این مقاله بهترین یخچال‌ الکترواستیل در بازار را به شما معرفی می‌کنیم تا هرچه راحت‌تر انتخاب کنید. پس با همراه باشید و با این برند و محصولاتش بیشتر آشنا شوید.

پیشنهاد ویژه
یخچال و فریزر الکترواستیل مدل ES27
یخچال و فریزر الکترواستیل مدل ES27
مشخصات محصول

نمودار مصرف انرژی: A
گنجایش: ۳۵۲ لیتر
آبسردکن: دارد
نقاط قوت
کم‌مصرف
سرمایش یکنواخت
کیفیت ساخت مناسب
قیمت مناسب
طراحی زیبا
نقاط ضعف
صدای نسبتا زیاد
اولین یخچال الکترواستیل که به شما معرفی می‌کنیم، یخچال و فریزر مدل ES27 است. این محصول با رتبه‌ی مصرف انرژی A، یک یخچال کم‌مصرف به‌شمار می‌رود.

در قسمت یخچال ۴ عدد طبقه و ۲ عدد کشو برای نگهداری مواد غذایی تعبیه شده است. میوه‌ها و سبزی‌ها را بهتر است در کشوی یخچال نگهداری کنید. ۳ طبقه هم در قسمت درب یخچال وجود دارد که می‌توانید برای نگه‌داری لبنیات و تخم‌مرغ از آن‌ها استفاده کنید.

فضای داخل یخچال با لامپ LED روشن می‌شود. لامپ‌های LED نسبت به لامپ‌های معمولی مزایای زیادی دارند. برای مثال، مصرف انرژی کمتری دارند و گرمای کمتری تولید می‌کنند. به‌علاوه، دارای روشنایی بیشتری هستند.

صفحه نمایش این یخچال لمسی است و به‌راحتی می‌توانید تنظیمات دلخواه خود را اعمال کنید. با وجود فیلتر بوگیر یخچال نیازی نیست نگران بوی نامطبوع درون یخچال باشید.

۵ کشو در قسمت فریزر وجود دارد که می‌توانید مواد غذایی منجمد را به‌صورت طبقه‌بندی‌شده نگه دارید. هم یخچال هم فریزر بدون برفک هستند و از سیستم نوفراست بهره می‌برند.

یخچال و فریزر الکترواستیل مدل ES20
یخچال و فریزر الکترواستیل مدل ES20
مشخصات محصول

نمودار مصرف انرژی: A
گنجایش: ۱۶ فوت
آبسردکن: دارد
نقاط قوت
طراحی زیبا
کیفیت ساخت مناسب
قدرت سرمایش
بدون برفک
قیمت مناسب
نقاط ضعف
صدای زیاد
یخچال و فریزر الکترواستیل مدل ES20 یکی دیگر از محصولات کارآمد این برند ایرانی است. رتبه‌ی مصرف انرژی این یخچال و فریزر A است. بنابراین تا حدی نگرانی‌های شما درباره‌ی مصرف برق و هزینه‌ها آن را برطرف می‌کند.

چهار طبقه و دو کشو برای نگهداری مواد غذایی در قسمت یخچال قرار دارد. در قسمت درب یخچال هم ۴ طبقه‌ی دیگر را می‌بینید. از این طبقات می‌توانید نگهداری مواد غذایی کم‌حجم مانند لبنیات و تخم‌مرغ استفاده کنید.

یخچال مجهز به سیستم نوفراست است و داخل آن با لامپ LED روشن می‌شود. صفحه نمایش لمسی و سیستم سرمایش و انجماد سریع از دیگر ویژگی‌های این یخچال هستند. به‌علاوه، این یخچال دارای فیلتر بوگیر است و با وجود آن دیگر خبری از بوی نامطبوع یخچال نخواهد بود. مواد غذایی منجمد را در ۳ کشوی فریزر می‌توانید نگهداری کنید.

یخچال و فریزر الکترواستیل مدل ES11
یخچال و فریزر الکترواستیل مدل ES11
مشخصات محصول

نمودار مصرف انرژی: A+
گنجایش: ۱۲۰ لیتر
آبسردکن: ندارد
نقاط قوت
طراحی زیبا
کم‌مصرف
نقاط ضعف
کیفیت ساخت متوسط
محصول بعدی که می‌توانید برای آشپزخانه‌ی خود خریداری کنید، یخچال و فریزر الکترواستیل مدل ES11 است. رتبه‌ی مصرف انرژی این یخچال A+ است و آن را به محصولی کم‌مصرف تبدیل کرده است.

در قسمت یخچال این محصول ۴ طبقه و ۱ کشو قرار دارد که می‌توانید مواد غذایی را به‌راحتی در آن‌ها جای دهید. برای نگهداری لبنیات و تخم‌مرغ و مواد غذایی کم‌حجم هم می‌توانید از ۳ طبقه‌ای که در درب یخچال قرار دارد استفاده کنید. فریزر این محصول دارای ۲ طبقه است.

 





:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: